vrijdag 24 juli 2009

Mijn eerste Toy Society drop!

Ik heb er al eerder over geschreven maar heb nu dan eindelijk mijn eerste drop gedaan! Een kleine bug die door Simon Bibi is gedoopt naar een gratis patroon
Ik vond het zo moeilijk om haar gewoon ergens achter te laten dat ik haar aan een boom voor ons huis heb gehangen naast een druk fietspad. Toen zijn we lekker in de keuken gaan zitten om in de gaten houden hoe het ging met Bibi. En ja hoor, na een uurtje stopte er een mevrouw met haar fiets die het briefje las en afstapte om haar uit de boom te halen. Vervolgens stopte ze Bibi in haar rugtas en fietste weg. Helemaal leuk om een mooi beestje te maken en die vervolgens weg te geven aan iemand die je helemaal niet kent. Nou nog afwachten of ze een berichtje plaatst.



Oh ja, volgende week gaat er een kleine variant van Bibi mee in de koffer van buuf Noortje om gedropt te worden op Kreta! Eens kijken of we daar een reactie van krijgen.

Groetjes Wendy

4 opmerkingen:

Marjon zei

ooh wat gaaf!!!
En wat een leuk popje zeg zoiets wil ik ook wel vinden aan een boom :-D

lottebees zei

Ik heb er al heel veel over gelezen en ik heb er ook al vaak over gedacht om zoiets te doen.
Denk dat ik komende paar weken dan toch maar eens tijd ga maken om een paar leuke dingen te maken en ergens achter te laten.

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

Oehhh, wat leuk! En wat een goed plan om er een mee naar Kreta te nemen. Nu moet ik toch ook eens aan de slag om te gaan droppen :)

Mamasha zei

Superinitiatief hé, ik moet ook dringend werk maken van mijn drop en ik zou die eigenlijk ook wel in de gaten willen houden... even nadenken hoe ik dat kan regelen!